Wednesday, August 11, 2010

1 Ramadhan

Yuhu!

Alhamdulillah... dah masuk bulan puasa pun.. Mm..seronoknya hati ni.. lalalala~ Sahur tadi alon yang kejutkan aku..hikhik.. Baik btolla pulak talipon suruh aku bangun sahur. Tahun lepas dia yang paling liat nak bangun sahur. yayaya~ Oleh kerana harini 1st day sahur.. menu special aku.. nasi + telur dadar + kicap manis. hahaha.. Sahih la pemalas nak masak! Alasan, mata tak dapat buka..ngantok..letih.. Ceh! Tapi kadang2 sedap jugak bila makan macam tu.. Yummy! Mm..bila sahur sorang2 ni rasa tak best. Teringat kat kuarga kat bandar tu (hikhik..slalu org akan ingat kuarga kat kampung..tapi aku ni terbalik) Untuk pengetahuan korang, aku menyewa kat kampung..kuarga ku dok bandar. hehe.. Apa nak buat,dah kerja kat sini. Rindunya nak sahur dan buka puasa dengan kuarga..Waaa.. Takpe..takpe.. Jumaat ni nak alik kl.. hahaha.. Yahu!! Semoga Ramadhan kali ni..aku dapat kumpul banyak pahala.. Berusaha! Berusaha!

No comments:

Post a Comment