Sunday, March 13, 2011

Review : Projek AI 1

Yuhu!!

Hai korang.. mesti ada yang teruja dan tak sabar2 nak tahu apa sebenarnya Projek Ai 1 saya tu! Yela, dari sebelum kawen,sampai dah sebulan kawen pun saya masih tak tunjukkan kat korang.. So,arini buat pertama kalinye saya tunjukkan Projek Ai 1 saya... hehehe.. Sebelum tu mari sama2 tepuk tangan kerana projek ni dah siap dan dah bagi kat tetamu pun!! hahaha...

Status projek : Siap!! (100%)
Tarikh siap : 3 Februari 2011( lagi 2 hari nak akad nikah)


Taaraa... ni lah dia Projek Ai 1 saya... TQ Tag utk di gantung pada paper bag masa majlis akad nikah kami.
Cantik tak? Baik korang cakap cantik..Ecececeh..   


Sejarah TQ Tag ni: sebenarnye barang2 utk buat tag ni dah lama saya beli tapi selalu sangat bertangguh nak buat sehingga lah 2 hari sebelum akad nikah.. saya dan pengapit saya si mary tu bertungkus luus siapkan tag ni..hehehe.. Yeh! Kami berjaya siapkan tag ni dalam masa sehari jer..hahaha.. Kami mmg pantas, cekap, cepat,... hahaha.. Thank u, mary...


Tag ni saya buat 100 keping jer (eh,tak sure sama ada boleg guna perkataan keping ke utk describe tag ni,tak pun guna perkataan buah?..ntahla..). Mm..kiranya tag ni cenderahati special yg pengantin sendiri buatkan untuk tetamu yg dtg masa majlis nikah nanti..  wahai tetamu2..tag ni dibuat dengan penuh kasih sayang oleh pengantin ye.. hahahaha...


Saya suka sangat tag ni sebab ia lain dari yg lain..Bunga timbul2..hehehe.. Saya suka sesuatu yg unik.. Yippie..
Gambo di bawah ni..bila TQ tag digantung kat paper bag..Sebenarnya nak cari paperbag yg background kosong jer tapi ongkosnye tak mencukupi..hehehe..so, beli jerla paperbag bunga2 ni. Asalkan tema putih+pink tu tak lari dan nampak la jugak bunga2 tu mcm berkaitan..hehehe




Cantik tak? Kalau kira2 semua kos murah jer nak buat tag ni..(eh,murah ke?bolehla..hahahaha).. Tapi kena ada semangat waja yg tinggi menggung untuk buat benda ni sebab leceh skit. Byk step..hehehe.. Bak kata bonda saya, RIMAS...RIMAS... hahaha



No comments:

Post a Comment