Tuesday, August 31, 2010

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

Saya Anak Merdeka! Wah..bersemangat btol saya hari ni! Mm..kepada warganegara Malaysia, Selamat Hari Merdeka! Mari berdoa sama2 agar Malaysia sentiasa aman n sejahtera,bertambah maju,dijauhi dari sebarang bencana, malapetaka dan perkara2 yang tak baik. Saya SAYANG Malaysia..

Wah..bestnye tengok tv tadi..sambutan hari merdeka kat stadium bukit jalil.. huhu.. kan best kalau saya salah sorang dari kelompok yg buat persembahan tu..hahaha.berangan lebih! masa tgh tengok bacaan  ikrar tu..tiba2 ternampak seorang lelaki berbangsa singh yg mukanya sebijik mcm lecturer saya masa kat UPM dulu.. DR SARJIT SINGH. Sebijik muka doktor tu.. Wah..tetiba teringat zaman jadi siswi dulu.. Rindunya kat penyarah, kwn,hostel,dewan kuliah,andrew si kuda tegap(dulu saya amik class tunggang kuda..yeeha..),kedai fotostet,food court,klinik kesihatan,bas upm,... byknye..  Tengokla gambo2 saya yang bersemangat sambut ari merdeka..hahaha..

Ni sambut ari merdeka tahun 2004. Saya baru masuk UPM..
Time ni malu2 lagi. Junior la katakan..hahaha


Ni tahun 2005. Saya lah maskot itu.. Blok kediaman saya JUARA hias n cantikkan
blok sempena hari merdeka.. Tengokla siapa ketua citrawarna dan keceriaan blok kelah.. lalala~
Saya ni kan byk idea pelik..hahaha


Ni tahun 2006.. blok kelah JUARA lagi.. hahaha..
Tengokla..saya dah over2. Biasa lah..SENIOR kan..

Mm..incik Alon ni mana yer?senyap jer dari tadi.. Ntah2 dia kna bertugas kot di stadium bukit jalil.. huhuhu..
Kesiannya dia.. tak dpt cuti.. Tapi takpe..Berkhidmat untuk negara... 

2 comments: