Sunday, August 29, 2010

Baju songket vs lace

Yuhu!

Wah..smalam buka puasa kat rumah uncle.. Ramai la sedara mara berkumpul kat sana.. Mm..biasa la,bila majlis kawen dah nak dekat..timbullah soalan2 cepumas dari dorang. huhu.. tema kaler ape? dah buat persiapan ke? tarikh bila? design baju apa masa sanding nanti? buat kat mana? wah..banyaknye soalan..mcm soalan exam pulak..hikhik..

Mm..so dlm byk2 soalan..saya paling suka sgt nak jwb soalan baju masa bersanding nanti.. hikhik..
Nak pakai songket ke lace? Mestilah saya pilih songket! Yeehaa!!

Sbenarnye tema kawen saya .. 'Garden Wedding' !! Wah!! Songket = Garden Wedding ? Mmg tak sesuai.. Tapi saya tak kesah pun! Yay! Huhu.. Yang penting, saya nak merasa pakai baju songket. Baju lace, bila2 masa pun boleh pakai. Btol tak?

Design baju pula..saya dah bagi tau kat kak asmah tu supaya design baju nanti nak ala-ala moden skit. hehe.. Yela, walaupun material kain tu songket, design mestila moden skit.. hehe..
Tadi google, ada beberapa baju songket.. meh tengok..





  




Macam2 design ada. Nak design yang mana yer? Banyak btol pilihan kan? Incik Alon tak kisah pun baju apa nak pakai masa sanding nanti.. Yela,dia seorang yg malas pening2 kepala.. Asal ada jer,dia amik. hahaha.. bagus.. Sipbaik la incik Alon tak cerewet n byk tanya.huhuhu.. selamat!

No comments:

Post a Comment