Sunday, October 10, 2010

1 peta atau 2 peta?

Yuhu!

Adoi..peningnye! konfius sama ada nak buat kad kawen saya tu ada jemputan dari saya jer atau ada skali jemputan dr alon. Mm.. alon cakap,kad dia..buat jemputan dr dia jer. Tak masuk pun jemputan dari saya ke, peta umah saya ke, smua takde.. eh, tapi nama saya ada la.. hikhik.. Kesimpulannya, kad kawen dia tak share dgn saya. Saya plak mmg pada asalnye nak letak jemputan dia skali dlm kad kawen saya tu. Senang skit kalau kawan2 saya kat sbelah utara tu nak dtg ke majlis bertandang nanti. Tapi tula.. alon kata tak payah sebab nanti dia akan bagi kad dia kat saya untuk bagi kat kawan2. Tapi tadi dia dah bagi peta umah dia. Yela, saya ni kan degil orgnye.. nak jugak letak 2 peta kat kad kawen saya tu. Tapi kalau letak 2 peta, agak sempit la kad tu. yela, kad yg saya pilih kad yg satu lipatan tu jer. Ntahla.. kena dok diam2.. pastu fikir sama ada nak letak 1 peta or 2 peta.

No comments:

Post a Comment