Tuesday, October 5, 2010

Yahu!Dapat Kelulusan Cuti Blaja

Yuhu!

Alhamdulillah.. akhirnya setelah berusaha berbulan2 dpt gak kelulusan cuti tanpa rekod tu.. Hiphip hooray! Syukur..sebab smua yg di rancang berjalan dgn lancar. Mula2..dpt surat pengesahan jawatan , then dpt cuti tanpa rekod. Pasni rasanya apa berita baik yg akan muncul ye? KWSP? hahaha..duit itu akan ku simpan untuk kegunaan further study ku.. hehehe.. Mmm.. bulan nov hingga dis nanti 3 minggu la saya tak masuk ofis. Wah,nampaknya kena setelkan semua keje sblm saya bercuti nih. Caiyok! Caiyok! Bersemangatnye nak blaja semula.. Semoga semangat ni tak hangat2 tahi ayam jer. Biasala..dah keje kan?Lebih2 lagi blaja cara PJJ. Takot saya tak kuat semangat jer. Kawan2..tolongla doakan supaya saya berjaya dgn cemerlang dlm pelajaran saya ni ye.hehehe..

Alon,saya buat semua ni untuk masa depan kita. Terima kasih sebab sentiasa bagi galakan & sokongan kat saya. Terima kasih sebab lakukan pengorbanan tu untuk saya. Terima Kasih.. terima kasih.. dan terima kasih cyg..hahaha. Kita sama2 bina kehidupan masa depan kita ye..  Awak dgn kerjaya awak. Saya dengan kerjaya saya. Doakan saya ye Alon.. hehehe..

No comments:

Post a Comment