Saturday, October 9, 2010

Salah tangan

Yuhu!

Hadoi!! Dah setahun lebih bertunang baru saya sedar sesuatu. Tadi tengok gambar kawan bertunang. Dia bertunang 2 oktober lepas. Huh! Ramai jugak kawan saya bertunang pada tarikh tu. Tengah belek2 gambar dia kat facebook.. tetibe teringat sesuatu.. Tapi masa tu rileks lagi. Pastu tengok gambar kawan yang lain pulak bertunang.. Wah,hati ni dah rasa goyang skit. So,nak kepastian..google la.. tengok gambar2 majlis tunang orang2 yang saya sendiri pun tak knal. Sahih! Saya dah salah jari masa mak alon sarungkan cincin tu.. Mm..actually,salah tangan.. Patutnya cincin tunang, sarung cincin kat jari manis tangan kiri. Yang saya plak masa majlis tu..suka2 ati jer hulur tangan kanan. Apa lagi, mak alon pun sarungkan jela! hehehe..  Tapi klakar jugak sebab takde org perasan pun saya dah tersalah hulur tangan.. hihihi..

see..kan dah cakap tadi..salah hulur tangan.. hehehe..


1 comment:

  1. hehe... takpe2... sebab an pun same! aih... baru prasan gak nih! huhu...

    ReplyDelete