Friday, February 4, 2011

Operasi bungkus gula2

Yuhu..

Hai korang..ni sebenarnye citer dah basi.. huhuhu.. Masa org2 kolumpo syok bercuti sempena hari wilayah.., saya dan bonda saya sibuk buat operasi bungkus gula2 untuk majlis sanding nanti.. huhu.. sangat penat! Tapi best bungkus gula2 ni sebab ..sebab.. ehehe.. sebabnye saya bedal gula2 ni sambil bungkus.. hehehe..Gula2 ni nanti untuk budak2 jer  ye.. Orang besar dapat cenderahati lain.. Meh tengok gambo gula2 saya..

Yummy..gula2 dan coklat tu sgt sedap! hehehe.. Betul, saya tak tipu! Saya curik2 makan masa bonda saya tu pergi dapur.. hahaha.. Tapi selain saya, ada raksasa lain yg curik2 makan gula2 tu. hehehe.. 

pandai raksasa ni sembunyikan rupa sebenar.. kihkihkih..

 Mari saya kasi glamer skit untuk yang empunya diri ek.. Yang kat atas ni sebenarnye adik saya.. Incik Pa'an nama nye.. Ececeh!!

No comments:

Post a Comment