Wednesday, February 2, 2011

Tiga hari lagi beb!

Yuhu!

T.I.G.A.  hari lagi saya dan alon akan menjadi suami isteri yang SAH! huhuhu.. Mm..masa dulu2 ingatkan nak kawen senang,tapi rupa2nya banyak dugaan&cabaran yang perlu kami tempuh. Huh! Cukuplah skali saya lalui benda2 ni samua (ececeh..macamla nak kawen byk kali..). Fikiran saya sangat pack, blur.. Emosi pulak tak menentu..asik nak cepat marah je, sensitif, dan macam2 la emosi yg tah hape2 tah.. Berat badan saya turun mendadak!! Saya dah jadi mcm bukan diri saya yg sebenar! Huh!

Hakikatnya...bagi saya..untuk mencari perhubungan yang HALAL...bukan mudah... Kami kena tempuh pelbagai cabaran untuk mencari perhubungan yg HALAL tu.. Namun, disebalik semua cabaran ni..ada HIKMAH yang sgt besar diberikan Allah untuk kami.. - IKATAN SUAMI ISTERI YANG SAH... Yippie!

No comments:

Post a Comment