Thursday, February 17, 2011

Hari pertama bekerja sebagai puan nurul

Yuhu!!

Hai korang.. adoi..awatla perot saya lapar plak mlm2 ni.. Adoi.. Ganggu btol nak update blog!hihihi..
Harini 1st day saya keje setelah cuti panjang aritu..hehehe..Bestnye cuti..

 ni muka pengantin baru yg bersemangat pegi keje setelah bercuti 3 minggu..(lama kan?hahaha)

Tapi tula,rindu kat bilik opis saya.. seperti biasala..bila pengantin baru masuk keje,mesti ada org menyakat..hahaha.. Soalan cepumas mmg tak lekang dr mulut dorang. Saya hanya mampu sengeh je la.. Yela, kadang2 lawak jugak statement yg kuar dr mulut dorang tu..hahaha..

Tadi cenderahati kawen dah bagi kat kwn2 opis.. Cenderahati kwn2 opis saya bagi bekas kecik berisi coklat. Masa sanding dulu,bekas tu saya buat utk cenderahati VIP..dlmnye isi telur.
Lepas tu bagi cenderahati tasbih kat kwn2..tapi tak byk la.. Masa majls kawen aritu,dah tinggal sikit. Sorryla kalau sapa yg tak dpt tu ek.. Ada sikit jer.. Mm..apa lg saya bagi ek? Ha..bunga telur masa majlis bertandang pun saya kasi kat kwn2..tapi telur tu dah diganti dgn coklat ladybird. telur kan tak tahan lama.. Ada sorang kawan tu sayang nak makan coklat  sebab ladybird tu sgt comel..hahaha..

Mm..hari ni jugak opis saya bagi adiah kawen.Byknye.. best..best.. tak bukak lagi hadiah tu.. esok kot baru bukak..hahaha.. Paling kelakar arini bila kawan2 opis panggil saya 'Puan Nurul'..hahahaha... Tu pun ada yg tersalah panggil CIK ,pastu dorang sendiri yg rasa bersalah sbb salah panggil..(padahal saya suka jer org panggil saya cik..)hehehe..

Ingat..masa sblm kawen dulu,bila masuk keje msti kna 'ayat' giler2 punya.. Alhamdulillah..tadi takde ayat dasyat2 sgt..hahahaha

No comments:

Post a Comment