Saturday, March 5, 2011

Genap Sebulan Menjadi Isteri Alon

Yuhu!!

Arini 5 Mac 2011.. genap sebulan saya jadi isteri Alon. Alhamdulillah.. Semoga ikatan kasih sayang antara kami semakin hari semakin bertambah.. Amin..

Ohya..saya tahu,saya berhutang dgn korang semua tentang majlis saya aritu.. Ye..sampai sekarang saya masih tak cerita tentang majlis saya tu.. Saya tahu..saya bersalah!! Sorry sangat2!! Ok..malam ni saya akan review sikit2 ye.. hehehe..

Untuk entry kali ni,meh buat pertama kalinya saya kasi korang tengok gambo yang buat jantung saya dug dag dug dag yer.. hehehe.. berdebar2 masa ni sebab pertama kali buat aksi mcm tu..hehehe.. Dialah lelaki pertama.. dan semoga dia lelaki terakhir dalam hidup saya yang buat mcm tu..

Alon..saya sayang awak!! ecececeh..

No comments:

Post a Comment