Wednesday, March 9, 2011

Pelamin Nikah

Yuhu!!

Hai korang.. Wah..dengar cerita, ada yg rindu nak baca entry terbaru saya.. hehehe.. Meh sini saya bagi rindu korang tu kurang sikit ek..kihkihkih.. Sebenarnye saya pun rindu mau menulis tapi tak cukup masa la sebab sekarang tengah dok study sebab bulan depan dah final exam. Caiyok! Caiyok!

Ooohhya...arini saya nak review pelamin masa majlis akad nikah saya. Seperti yang korang semua tahu,tema majlis akad saya...pink + putih... Lembut jer warna kan? Tapi, tak selembut pengantin perempuannye..hehehe..

Meh tengok gambo pelamin saya...
.
.
.
.
.
.
.
Taaraa.... Cantik tak? Sweet je kan? Ecececeh..puji pelamin sendiri pulak! hehehe..

Gambar ni diambil sebelum berlangsung majlis nikah.. Kiranya sebaik saya jejakkan kaki kat dewan felda villa tu, terus saya capai hp dan snap gambar.. hehehe.. semangat beb! Oleh kerana ni pelamin sebelum mak saya datang, nampak kosong jer.. Tapi bila mak saya dah datang, mula lah di taburnye kelopak bunga kaler pink2 kat atas pelamin tu.. 
 Ni gambar dewan tu.. Staff felda villa dah siap2 letak kat mana kedudukan pengantin lelaki nak duduk.. 
Masa mula2 tengok mikrofon tu,saya pulak rasa berdebar2..hehehe..

Gambar saya kat atas pelamin tu, OP tak bagi lagi la.. Nanti dia dah bagi,saya akan upload kat sini ek.. Sabar..sabar.. hehehe..

1 comment: