Sunday, March 6, 2011

Sesi sarung cincin kawen

Yuhu!!

Mm..tak tahu nak ngomel apa kali ni sebab jam dah menunjukkan pukul 1 pagi. Korang tengok jela gambar2 masa Alon sarungkan cincin ke jari manis saya..

Ayu jer kan time ni? hehehe.. Tapi.. selepas tu.. tetibe...

Hahaha..Saya sempat kenyit mata.. ngee~  dan...perkara pelik yg saya buat tu tak berhenti takat tu jer...Kalau tak caya..scroll bawah..

Ye!! Saya buat thumbs up la pulak!! hehehe..

Pesanan: Tolong jangan tiru aksi seperti ini semasa suami sedang sarungkan cincin.. Sila posing ayu2 ok.


Ok..dah lepas sarung cincin, si isteri mestilah cium tangan suami kan? Berdebar2 saya time tu.. Yela, sebelum ni mana pernah cium tangan mana2 lelaki. Kalau cium tangan ahli keluarga or sedara mara pernah la.. Boyfren or tunang..tak pernah weh!

Ecececeh..

Aksi main2 salam pun ada..kihkihkih.. Saya kan budak yg nakal..hehehe

No comments:

Post a Comment