Saturday, December 4, 2010

Centerpieces cantik, dimanakah kamu?

Yuhu!

Harini tak ada kuliah..exam pun takde.. tengah boring2...bukalah blog kesayangan saya ni kejap.. Arini misi nak cari idea untuk centerpieces wedding saya nanti.. Sekarang dah bulan 12.. wedding bulan 2 thn depan.. Wah, sempat ke ni nak DIY? Huh! kena tungkus lumus ni!

Tadi google..ada beberapa idea.. meh tengok..


yang kat atas ni.. dia gabungkan dgn buku2.. kira si pengantin tu org ilmiah la..hehehe..
kalau saya,takde kot nak letak buku.. Bukan ulat buku


yang ni pulak, bercirikan buah2an.. yummy! nampak fresh jer kan?



Wah!! ni paling comel.. Candy! Tapi.. takut abis majlis..dgn pasu2 ilang..hahaha
macam kat kenduri Xora..

haa..yang ni simple.. tapi tak sure la pokok bunga tu btol or tipu..



ha..yang ni cute jer..ada bunga dan boleh letak gambar pengantin. tapi kalau beli banyak2 utk letak atas semua table.. bila majlis kawen dah abis, nak buat apa ek benda ni? fikir..fikir..


Mm.. yang ni pulak..tak berapa faham sgt apa yg tinggi2 tu.. huhu..google lagi.. yeah!



ini cantik! yes! tapi harga pun mesti cantik jugak..hahaha


hahaha.. ni tema yang sesuai dgn majlis kawen saya.. hijau dan putih..


ni .. konon ala-ala romantikla.. tapi saya tak berani buat macam ni. takut budak2 terjatuhkan balang ni then lilin tergolek2 kluar..abis terbakar alas meja katerer tu nanti..haha


ni tema ijau lagi.. yes!yas!

ni pun cantik.. kombinasi bunga dan warna yg cantik..


simple..but still nice


Ini sangat kreatif.. tapi mana pulak la saya nak cari love rumput tu?



ha..ni senang.. main gulung2 jer..hahaha




Ha..yang ni paling mudah nak dibuat.. tema saya ijau.. so tukar jela bunga kaler ijau then tambah riben skit2..gelas tu pulak, pas kenduri boleh guna semula..hahaha.. giler jimat saya ni!
Saya tak suka membazir ok!


*Sumber gambar: google
Kalu mau tengok website dia, klik pada gambar berkenaan.

No comments:

Post a Comment