Tuesday, December 7, 2010

Tema apa best?

Yuhu!!

Entry kali ni.. kita akan tengok tema2 majlis perkahwinan ye.. Saya sebenarnya nak cari idea tentang tema majlis saya nanti ni.. So, google la kejap. Banyak jugak tema yang ada untuk majlis kawen ni ek.. huhu.. jom kite tengok..

ni tema beach wedding atau dlm bahasa melayunye perkahwinan kat pantai..huhuhu.. macam best jer tengok tapi kat kl ni ada ke pantai nak buat macam ni? kawasan pantai dalam, k.lumpur ade la.. tp takde laut.. haha..
konon2 kawin mcm ni dpt menikmati keindahan alam semulajadi -laut.. Angin sepoi2 bahasa, bunyi ombak.. wah..sangat best! Tapi takut tsunami la.. Tak berani! 

ok..next! tema apa pulak kali ni ye?
.
.
.
.
.
.

ha.. ni tema wedding garden. Kalau sapa nak majlis yg ala2 inggeris or nak yang santai, ni la tema yg paling sesuai.. Open air beb! Ada banyak oksigen ok sebab majlis berlangsung dlm taman.. huhu.. Best! Semuanya nampak hijau jer.. hehehe.. Tetibe saya rasa mcm tema ni dekat dihati saya.. Mari kita tanya hati.. mahu ke tema ni? Jawab hati: Mahu..mahu..  hahaha..



ni pulak.. tema arabian wedding.. huhuhu.. import dari padang pasir sana ye.. Sekarang ni ramai yang dah buat tema ni.. Yang mula2 glamerkan tema arab ni masa majlis kawen mawi & ikin la.. huh! siap naik kuda tu!! 


yang ni pulak.. tema bali.. huhu.. ada banyak bunga2 ditabur supaya bau harum.. wangi..wangi..



ni pulak kepada saper yang minat sangat nak jadi Cinderella.. Fairytail wedding theme mmg sesuai utk korang.. Bestnye dapat naik kete kuda.. Tapi paling best kalau duit sentiasa ada di poketla.. hahaha.. Saya? tak mampu kot! Yay!


Sebenarnye banyak lagi tema, tapi ni jer yang sempat saya kongsikan sebab mata dah ngantok.. hehehe..bye2.. mau tido..



*Sumber gambar: google
Kalu mau tengok website dia, klik pada gambar berkenaan.

No comments:

Post a Comment