Tuesday, December 21, 2010

Cari hantaran kawen Part 1

Yuhu!

Hai..korang!! Semalam saya cuti..arini cuti lagi.. Yahuu!! Bestnye. Alik dari blaja, saya amik 2 hari cuti sebab nak bagi coolkan otak ni dulu sblm masuk opis.(huh!nampak sgt kat opis tu byk keje). Tadi anak buah call,bagitahu bos sudah cuti sampai akhir tahun. Huiyoo!! Nampak gayanye mulai esok,'memangkuk' lagi skali ler. Eh, memangkuk = memangku. Sajer guna ayat memangkuk tu. Tradisi opis kami! huhuhu..Yap! Sudah ready untuk pegi keje semula. Ucapan utk bos: Bos, don't worry..saya akan jaga opis baik2 ok. hehe

Semalam gi dating dgn alon. Gi tengok wayang cite Ngangkung. Best sgt sebab citer tu berjaya buat saya menjerit terkejut! HHHUUAAARRGHHH!!Alon siap gelak2kan saya. Ceh! Semalam jugak alon telah berjaya dalam misinye mencari perfume untuk hantaran kawen. Yes! Tahniah! Tahniah! Saya? Masih tak berjaya lagi la dalam misi membeli perfume ni. Saya kan tak berapa gemar dgn perfume. hahaha.. Mcm mana ni? adoi.. Boleh ke masa hantaran nanti,saya takmau letak perfume tapi saya letak alat solek?huhuhu..


promoter tu tengah calculate harga perfume tu.. 

Huiyo!!Alon beli perfume tu dapat freegift beg besar! Bukan main suka la si alon tu!Huh!Adoi..byk betullah bau perfume semalam.. Sampai sakit idung.. Alon selsema,so saya la yg kena bau. Saya ngelat2..biar alon jer yg dok berbual dgn promoter tu (saya kan tak pandai nak bau2 perfume ni) tapi tetibe alon ckp "Awak pilihla bau mana yg awak suka sebab nanti kita akan tinggal bersama. Hari2 awak akan bau perfume tu". Wah..sgt sweet la ayat alon tu. Terus tetibe ada aura apa tah meresap dlm diri ni. huhuhu.. Yes! saya suka bau perfume yg alon beli tu! Alon, kamu sgt sweet la!! huhuhu..nasib baik alon tak tahu blog ni.. saya segan nak puji dia depan2..hahaha..

No comments:

Post a Comment