Thursday, December 23, 2010

Hari yang busy

Yuhu!

Arini sungguh sibuk. Pagi2 dah kena gi mahkamah bawak kes. Then alik kejap settlekan borang2 keperluan untuk Program Matrik. Alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar. Nasib baik ada mary, syuffi and izzati. Yippie! Tapi program tak abis lagi,dah kena berlari gi buat saringan urin di jabatan kerajaan. Nasib baik tadi meeting di Pejabat Daerah dah minta wawa wakilkan. Kejap lagi nak pegi Pejabat Agama,nak bincang hal nak buat program untuk kes.Kelam kabut jugak bila hanya tinggal sorang jer pegawai kat opis. huhu.. Tapi takpela, dulu pernah jugak jadi mcm ni. Harap2 sepanjang bos cuti,takdelah masalah besar kat opis ni. Yelah, takmau kacau bos bercuti. harap2 boleh la saya handle hal pejabat ni dgn baik.Caiyok! Caiyok!

Tadi terima kad kawen dari kawan. Kad kawen anak dia. Cantiknye.. Tetibe teringat kad kawen saya. Mm..kad kawen saya biasa jer. Takde kilat2, takde kerawang2,sampul takde corak2.. Rasa macam rendah diri dan segan pulak nak bagi kat orang. Tapi mary cakap..bagi jelah.. Dah buat pun! Lagi pun, ada ramai lagi org yg guna kertas biasa jer buat kad kawen. Rileks jer dorang. huhuhu.. Thanks yer mary..tetibe saya dah bersemangat semula.Mm..biarla kalau kad kawen saya tak cantik ke, murah ke, atau apa2 jer.. Asalkan kad tu ada tulis nama saya & alon,ada jemput tetamu hadir majlis dan ada peta. Tu kira dah lengkap la tu. hehe.. Saper yg ada terima kad kawen saya tu..jgn la kutuk2 yer.. Saya tahu,kad saya tu pelik!

No comments:

Post a Comment