Tuesday, December 7, 2010

Misi cari kek hijau + putih !

Yuhu!

Entry kali ni, fokus untuk cari kek majlis kawen saya nanti.. Kek kaler hijau + putih! Cepat incik google.. tolong carikan.. hehehe..








saya suka kalau dapat benda besi kat atas ni..hehehe..


saya nak yang macam ni.. ada kek & cupcakes.. suka..suka..


ni cantik.. tapi bonda saya tu tak kasi letak gambar binatang kat kek..huhu



kiut nye..ni betul2 menepati tema hijau putih ni..huhu..


ni cupcakes fondant.. memang dari dulu saya minat cupcakes bentuk ni.. akak yang buat cupcakes ni..cikgu yang ajar saya buat cupcakes dulu tu.. Saya ada cerita dalam post terdahulu. Memang dah terjatuh hati dengan cupcakes ni...



*Sumber gambar: google
Kalu mau tengok website dia, klik pada gambar berkenaan.

No comments:

Post a Comment