Tuesday, December 7, 2010

Yummy!!

Yuhu!

Oleh kerana sekarang perut tengah lapar.. mari kita tengok2 gambar cupcakes yg cantik & unik2 (tak tahula rasanye sedap ke tak).. huhu..jangan terliur di depan komputer yer..hahaha..

uniknye cupcakes ni.. sapa yg boleh buatkan? sila angkat tangan.. haha


wah.. ni perisa campur2.. mesti rasa macam aiskrim paddlepop! delicious!


cutenye!! nyet..nyet.. huhuhu.. nanti birthday saya, please ye kawan2 bagi cupcakes ni..haha


mcm cupcake tipu jer..hahaha


ini cupcakes ye.. jgn takut2 nak makan tau!

ha..cupcakes ni saya pernah buat ye.. percaya tak? hei, ingat tangan saya ni keras sangat ke?hahaha.. sila scroll di bawah ye...
.
.
.
.
.
.

see.. nampak tak lembu yg pakai baju tu? haha.. amacam terer tak? boleh la kan..hasil pertama memegang alat hias kek ni.. huhu.. kena asah bakat ni lagi! Hah? masih tak percaya cupcakes kat atas ni saya buat? Meh scroll bawah lagi... jeng..jeng..jeng...
.
.
.
.
.

sila abaikan wajah ku yg agak berminyak tu ye.. tu 1 hari dok umah cikgu tau..blaja buat cupcakes..
Alon,awak beruntung ok dapat saya!hahaha.. (perasan!)



*Sumber gambar: google
Kalu mau tengok website dia, klik pada gambar berkenaan.

No comments:

Post a Comment