Saturday, January 8, 2011

Apabila bridesmaid ku melaram

Yuhu!

Hari rabu baru2 ni, saya teman pengepit pengapit saya pergi amik ukuran baju untuk majlis sanding saya nanti. Huhu.. Amboi..amboi..melaram kamu ye mary! Takpe..takpe.. saya bagi kebenaran. Mana tahu kot2 kamu bertemu jodoh di majlis ku nanti! Tapi incik alon saya yang punya ye! Dia sudah ada cop hak milik ok! hehehe..

Meh kita tengok sikit macam mana ler baju mary tu ye...huhu

hehehe.. ni baru kain ye.. tak ingat la pulak si mary tu buat design apa.. hehehe.. (sebenarnye ingat,tapi pura2 tak ingat sebab tak surprise la nanti..hehe)

Masa nak pilih design tu..punya lah lama mengalahkan nak buat untuk baju pengantin.. hehehe.. takpe2..kamu juga bakal pengantin kan mary? kan?kan?kan? Ohhya.. mary..sila diet dari sekarang ye.. kamu jgn follow sifu mu ini.. saya memang kena makan byk sebab nak naikkan berat badan. okes!



Ah so.. bikin baju cantik2 sama saya punya pengapit ye.. kalau tak..saya sepit ah so pakai penyepit.. hehehe..
Wah..mintak2 ah so tu tak baca blog saya ni.. hahaha.. Tak sabar mau tunggu baju mary siap!


No comments:

Post a Comment