Tuesday, January 25, 2011

Demam Tak Percaya?

Yuhu!

Hai korang.. sejak kahir2ni saya jarang update blog. Mesti ramai yg tertanya2 khabar terbaru persiapan kawen saya kan? huhuhu.. Alhamdulillah..sedikit demi sedikit masalah yg saya hadapi sebelum ni dah selesai. Syukur sangat.. Nak cerita apa masalah saya kat sini supaya pengalaman saya ni akan bantu korang dlm persiapan kawen korang nanti but..saya rasa biarlah pas kawen nanti baru saya cerita ek.. Tunggu.. Sebelum kawen ni, zip mulut rapat2..biar hanya saya, alon n my family jer yg tahu..huhuhu.. Alhamdulillah.. skrang tinggal lagi sikit jer perkara yg perlu diselesaikan sebelum akhir bln ni.

Alon?hahahaha.. skrang dia tengah demam. Tak tahu la demam apa..tapi tadi dia ada cakap yg dia kena 'DEMAM TAK PERCAYA'... maksudnye.. dia tak percaya next week kami akan bergelar suami isteri dah.. yippie!! Semoga Allah permudahkan segala urusan pernikahan,perkahwinan dan perjalanan rumahtangga kami..Amin..

Harap2 dlm tempoh nak kawen ni..saya tak kena demam,sakit or luka.. Tapi sebenarnye kedua2 ibu jari tgn saya dah cedera la.. sebelah kiri kena gam elektrik tu..Wah panasnye!!Cuai btol! Masa tu tgh semangat nak DIY cenderahati utk majlis,skali tah mcm mana tah boleh plak gam panas tu terkena jari.. Apa lagi mengelembungla jari ni..hehehe.. Jari sblh kanan pulak..hahaha..malu nak cakap.. konon smlm nak buat kerepek buatan sendiri.. hiris la ubi tu dpn tv..skali jari ku terhiris skali..hahahaha.. Sgt cuai! SINDROM CUAI sedang melanda diri!!huhuhu.. Oit sindrom cuai,pergila main jauh2...hihihi

No comments:

Post a Comment