Tuesday, January 11, 2011

Thank U.. Thank U..

Yuhu!

Hai korang... harini saya epi sangat sebab saya sudah ada 20 followers! Yippie!!( sebenarnya tak byk mana pun kalau nak banding dgn blogger lain). Tapi tak sangka pulak ada jugak kawan2 yg sudi singgah blog saya ye! Terima kasih banyak2.. hehehe.. Yela, saya baru lagi dlm bidang ni.. hehehe.. Buat blog pun sebab nak kongsi2 idea dgn B2B tentang persiapan kawen.. ;)

Ha..gambar bawah ni special untuk korang. Saya amat menghargai sokongan korang ye... Ewah, macam ucapan artis terima anugerah pulak!hahaha.. Ape2 pun harap2 korang singgah la blog saya ni selalu ye. InsyAllah,saya akan update dari masa ke semasa mengenai persiapan kawen dan Projek Ai saya tu.Tunggu...lalalalala...

3 comments:

  1. heheheh... sy slalu singgah blog akak... ;)

    ReplyDelete
  2. hai tengku masni...
    thanks sebab slalu singgah blog akak.. hehehe..
    Rajin2 lah singgah lagi ye.. yahu!

    ReplyDelete
  3. suke tgk akak citer psl kawen...kawen...kawen... ngeeee... :)

    ReplyDelete