Saturday, January 15, 2011

Hari yang suram

Yuhu!

14 Januari 2011... ari yg konon2nye nak settlekan banyak benda tentang hal kawen saya but hanya dapat  settlekan separuh jer.. Seperti biasa,masalah pasti akan mengekori saya! Ceh! Masalah..kenapa kamu asyik ikot saya? Pergila main jauh2.. EEee.. tensionlah! Semua perkara pasal persiapan kawen saya..pasti ada jer masalah. Huh! Takpe..takpe.. Benda2 ni smua mengajar saya erti sabar dan cekal! Yes! Saya mampu hadapinye!! huahuahua (ini gelak motivasi diri sendiri namanya)..

Takpe..kita tunggu jumaat depan.. Sambung untuk selesaikan semua hal2 kawen ni. Hope semuanye akan berjalan lancar. Wahai Cik Ann..kamu tunggu kedatangan saya ye... Kamu jangan main pusing cerita ye.. Kalau tak, saya akan keluarkan silat baldi saya kat situ jugak ok! Mau tengok saya bersilat dgn baldi tak? Kalau takmau.. jgn kelentong2 aa...

Siapa Cik Ann?huhuhu... Kita tunggu next week ok! Tengah nak praktis silat baldi ni... hehehe..

No comments:

Post a Comment