Sunday, January 9, 2011

Hobi Rahsia?

Yuhu!

Hai korang.. sebenarnya arini masih dlm proses menyiapkan projek Ai saya (tapi malas kejap). hehe.. Kalau tengah malas + boring + blur.. slalunya saya akan secara otometik menjalankan 'hobi rahsia' saya.. hehehe..
Nak tahu apa? Meh scroll ke bawah..

kat opis..tengah update fail kes.. TAPI..

dalam kenderaan jabatan ..TAPI..

tengah belek2 incik nyet..TAPI..

tengah buat keje.. TAPI..

kat pintu umah.. nak kuar dah ni.. TAPI..

baru sampai opis..TAPI..

baru alik opis..peluh2 lagi ni.. TAPI..

nak gi program pameran.. TAPI

baru alik mahkamah .. TAPI..

tengah study untuk exam.. TAPI..

Apasal.. setiap gambar mesti ada perkataan TAPI? hehehe.. Walau dimana saya berada... Walau apa pun yg tengah saya buat.. kalau telefon kesayangan berada berhampiran dengan saya... mesti telepon tu akan keluarkan bunyi...'keceekk', 'keecceekk'......... berkali2..sampai la tuan cik empunya hp tu dah penat nak berposing..hahaha..

Ya btol! Saya memang suka amik gambar sendiri walaupun saya tak comel. hehehe.. Adoi.. bila lah hobi rahsia ni akan ilang.. hehehe.. Eh, rahsia ke? hehehe.. ramai yg tak tahu saya suka amik gambo sendiri..hahaha..

So, sila sambungkan ayat di bawah setiap gambar diatas...
"TAPI... BERGAMBAR ITU PERLU!" hehehe..

No comments:

Post a Comment