Wednesday, January 12, 2011

Tiada mood untuk berblogging

Yuhu!

Hai korang..semakin nak dekat kawen ni semakin ilang mood untuk berblogging.. tak tahu knapa..
Mungkin hati ni berdebar2, risau, kelam-kabut, tension,... sebab ada lagi persiapan kawen yg masih pending.. hahaha..
Saja jer ketawa utk legakan hati ku yg tak keruan ni.. huhuhu.. persiapan yg lain2 semua berjalan dgn lancar cuma ada 1 perkara yg skrg ni membuatkan idup saya tak senang duduk. Aduyai!! Awatla lambat sgt... saya sgt risau .. takut tak sempat je ni!

Mesti korang tertanya2 kan.. apa la benda yg buat idup saya huru-hara skng? huhuhu... Next week saya akan share ye... Sebab next week tarikh yg saya dah setkan utk settlekan hal tu.. Kalau sampai tarikh tu, perkara ni tak settle jugak... bridezilla akan muncul ye!hahaha.. Huh! Sangat tak suka keje last minute dan terhegeh2!!

No comments:

Post a Comment