Saturday, January 15, 2011

Bunting kawen

Yuhu!

Hai korang..arini saya pegi tempah bunting kawen.. Hiphip hooray.. Mari sebut sama2.. Hiphip hooray.. hehe..
Bunting kawen saya biasa jer.. Yang pastinya seperti biasa..saya design sendiri.. hahaha.. Wah,saya sungguh tamak kan? Semua benda saya nak buat sendiri! hahaha.. Memang perangai saya mcm tu dari dulu.. Suka buat sendiri semua benda. Masa blajar dulu, saya slalu dgn sesuka hatinye melantik diri saya sendiri jadi ketua kumpulan. hahaha.. Yela,senang supaya saya tahu pergerakkan group assignment. Saya jenis suka merancang dan melaksanakan. Even sekarang pun dah kerja..saya kalau bagi arahan or kerja kepada anak2 buah pun..tapi dlm masa yg sama..saya still akan join dorang buat kerja tu. hahaha.. Saya takkan serah bulat2 dan lepas tangan.  For me, saya lebih suka sesuatu benda tu berlaku depan mata saya sendiri. Dari situ saya tahu perkembangan sesuatu benda. Mm..sama la dengan hal kawen ni jugak. Saya buat sendiri persiapan kawen.. Bukan taknak sub kat saper2 tapi saya nak lihat macam mana hasil kerja saya.. hehehe..

Memangla sapa yg baca blog ni akan nampak byk masalah yang saya hadapi sepanjang proses persiapan kawen saya ni.. dari kad kawen, butik,....dan byk lagi la..  Tapi nak tak nak..saya mesti kena kuatkan semangat jugak! Yela,saya ada angan2 kawen yg saya cipta sendiri. Nak jadikan angan2 tu 1 kenyataan. Sebab tu setiap apa yang saya buat utk persiapan kawen saya ni, saya buat sungguh2.. dan..buat dgn penuh kasih sayang! hahaha.. Wah..saya rasa bebelan saya ni dah mcm lari dari tajuk kat atas tu la..hahaha

Ok..meh tengok skit design bunting kawin saya.. Saya design dgn penuh kasih sayang ye. Sebelum tu, jom kira sama2..  Tiga.. Dua.. Satu... Taraa...


Amacam? ok tak? nak tengok penuh..tunggu bila bunting ni dah siap ye.. Saya pun tak sabar2 nak tengok bunting impian saya ni! Cewah!Oh ya..bunting yang saya tempah ni akan siap selasa depan tau. Nanti bila dah siap,saya akan tunjukkan kat sini yer..hehehe..

4 comments:

  1. nurul,
    printing kat mane banting tu?
    mahal tak?
    kita tgh survey harga nak printing banting..
    nanti share k

    ReplyDelete
  2. sue,
    nurul tempah kat kawasan umah nurul jer.. senang.. tak payah delivery cost..hehehe... jimat..jimat.. tapi harga dia RM35 ler sekeping.. 2 kaki X 5 kaki. haritu dah tengok sample.. besar jugak la.. hehehe.. tapi rasa2nye pernah nampak kat satu syarikat printing nih charge harga bawah RM30.. Tapi tak tahula kualiti mcm mana sbb tengok dlm internet jer..hehehe

    ReplyDelete
  3. alon,
    ok dah tu 35..murah
    sue tak kisah kualiti..as long as ok
    sbb nak gantung pun sehari jer
    tak pyh yg material high class.hehe
    sue dah tnya area serdang,satu 35
    lebih dari satu RM25

    ReplyDelete
  4. tula..skrang ni kita cari yg harga murah jer sebab taknak membazir. Ada 1 syarikat kat mlaka tu, bunting di rm20 lebih, but kos penghataran tak masuk lagi. Kalau dah campur smua,sama jer harga dgn rm35 tu..hehehe..

    oo..kat serdang,mcm tu dia charge ek?okla tu harga lebih kurang sama. tp sue nak tempah banyak ke bunting tu?hehehe..Nurul tempah 1 jer.Yela,tak tahu nanti pas kawen nak buat apa byk2.

    Bunting yg nurul buat ni nak guna lama. Yela,after kenduri kawen, nak gantung kat dinding umah..hahaha.. syg nak buang..hihihi..

    ReplyDelete