Monday, January 10, 2011

Proses edar kad kawen di office

Yuhu!

Hai korang.. Arini saya dah start edar kad kawen di opis. hehe.. Dari semalam sampaila pagi tadi..asyik ingatkan kawan opis yang nak kawen ujung bulan ni supaya bwk kad kawen dia!hahaha.. So,takla saya segan nak edar kad saya sebab ada geng! hahaha.. Kad syuffi lawa.. suka sgt! Tapi, terlupa nak amik gambo sabab da tampal kat dinding opis. Wah!Kalau 5S tu..,boleh ke tampal2 kat dinding opis?hehehe.. Nasib la.. :)

Rasa macam dah lega sikit sebab kad kawen dah makin berkurangan!hehe.. Yela, kalau masih ada lagi..rasa mcm risau jer sebab ati ni mesti akan cakap "byk lagi benda nak kena buat ni"... hehe.. Kawan2, kamu suka tak kad kawen saya? Cepat cakap SUKA! Kalau tak, saya pasang lagu "LA LA LA" 100 kali sampai korang muntah ijau! hahaha..

Ini adalah bos saya! Cewah,sempat amik gambo penyerahan kad kawen! Takpe..bos saya sgt sporting! (Bos,saya dah puji2 bos kat sini,tahun ni bagilah SKT saya markah lebih ye..hahaha..)

Lepas edar kad, saya terus masuk bilik dan siapkan kad2 untuk bagi kat kawan2 melalui pos. Huh!Skarang ni dah takde setem 30sen ke? Saya kena beli setem 20 sen dan 10 sen. Adoi!! Banyak pulak kerja nak kena buat! Nasib baik ada pembantu peribadi yang setia. Siapa lagi kalau bukan bakal bridesmaid saya tu..
Wah..terima kasih la mary, tolong saya.. hehe..sorry la lupa nak bentang alas..so hang duduk la atas kapet tu ye! tak ingat langsung!

Mary mmg pandai posing! sejak bila la budak mary ni suka amik gambo ek? Ikut sifu ke?hahaha..
Sila abaikan dokumen2 kat rak tu ye.. ayoyo..bersepah!! (konon sibuk sgt buat kerja la tu)

Wah..duduk bersimpuh!haha.. Saja duduk kat kapet sebab nak berselindung di sebalik meja.
 Tak mau orang nampak apa yg saya & mary buat. haha..
Sila abaikan kerusi saya yang masih berbalut plastik tu ye!haha..


Checklist

1. Kad untuk kawan office   DONE!
2. Kad untuk di pos  DONE!
3. Kad untuk kawan2 di pejabat negeri & daerah   DONE!




1 comment:

  1. hai..boleh tya tak..mcm mane buat gmbar header kartun tu?
    wahh..byk dah persiapan

    ReplyDelete