Friday, November 19, 2010

Air tangan di guestbook?

Yuhu!

Seperti yang saya cerita dlm post sebelum ni, guestbook majlis kawen saya..,saya tempah jer! huhuhu.. Walaupun saya tak DIY guestbook saya mcm B2B yg lain.. tapi saya masih bersemangat untuk letakkan air tangan saya di gusetbook saya tu. hahaha.. Ngada-ngada kan? Syarikat Runway Sdn. Bhd. tu dah buatkan design utk guestbook saya tu. Pastu seperti biasa..,dengan menggunakan ilmu photoshop saya..design tu dah berubah sikit. Yeah!



Sila abaikan latar belakang rumah sewa saya yang kosong tu ye.hehe. Ok..Yang purple tu original copy dr dorang. Yang hijau tu setelah di edit.. hahaha.. Saya ubah kaler jadi ijau supaya ikut tema majlis sanding. Then saya tambah sikit2 kerawang kat bucu2 guestbook tu supaya tak nampak kosong sgt. Lepas tu, ubah font sikit2.. Setelah diubah sana dan sini..,hasilnya..Ya!memuaskan ati saya walaupun ada yg kata design ni simple sgt.. hahaha.Takpe..semua orang ada pendapat masing2 kan?
Yang pastinya..saya ada jugak terlibat dalam hasilkan guestbook ni! hahaha..

No comments:

Post a Comment