Wednesday, November 17, 2010

Masih menanti dengan sabar..

Yuhu!

Mengikut perancangan, raya haji ni.. mak nak edar kad kawen saya kt saudara-mara. senang sikit sebab semua dah berkumpul. Tapi apakan daya..kad saya tu ada masalah seperti yang saya cerita kat post ni. Syarikat printing pula tengah berusaha keras untuk reprint smula semua kad saya tu. Diulang skali lagi..SEMUA yer..
 Tadi abah tengok kad2 kawen yg diterima dari kenalan dia. Cantik2 kad diorang.. Saya? Terpegun jugak! Saya pun teringin nak kad yang cantik2.. Tapi selalunya kad yang cantik2 kat pasaran tu mahal harganya. Saya bukan tak mampu! Saya bukan sorang yang kedekut! Tapi saya ni penjimat orangnye. hehehe.. Lagipun, saya tempah kad tak banyak. 200 keping jer.. Yela, saya tak ramai kawan. Kiranya 200 keping kad tu ok la. Tak mau la tempah banyak2. Sebab tak mau jadi macam wedding kakak saya dulu. Terlebih kad sampai lepas kawen pun ada lagi kad tu. huhuhu (Kak Qis,jgn marah yer..i citer pasal kad kawen u kat sini). Yay!

Haritu dah cakap dengan syarikat printing tu,kalau boleh nak dapat kad kawen saya tu sebelum akhir bulan sebab ujung bulan ni saya dah start cuti. Tak masuk opis 3 minggu. Ni bukan cuti holiday ke atau cuti kawen ye.. Ni cuti sambung blaja. huhuhu.. Sebelum ni.. syarikat tu pos kad kawen kat opis.. takot pulak masa dia pos untuk kali kedua ni saya da takde kat opis. Mm..tak sabarnye nak dapat kad tu sebab ada sesuatu istimewa pada kad tu.. hehehe..

No comments:

Post a Comment