Saturday, November 27, 2010

Tunggu kad kawen

Yuhu!

Semalam.saya msg syarikat printing kad kawen saya tu. Tanya dia..bila dia akan hantar kad kawen sebab dah sampai ke hujung bulan saya tunggu. Alhamdulillah, dia cakap esok (maknanya arini la..hikhik).. So,esok dah boleh dapatla kad saya tu! Yahu!! Eh, tapi esok..ada ke org hantar surat or hantar barang? Esok kan ari sabtu. Mm..mesti ada la kot! Harap2 kad kawen saya yg dorang reprint tu menepati kehendak saya kali ni.. Please la jgn salah2 or comot2 lagi. Tak mampu nak tanggung perasaan tension + marah + sedih lagi... waa..waa...

Cepatla kad kawen sampai..sekurang2nye..boleh bawak sikit gi penang.. Boleh edar kat kawan2 sekuliah next month.. Eh, rasa awal sangat ke saya edar kad kawen? tak la awal sgt kot! hahaha.. takpela..akhir bulan disember 2010 edar kad, kawen awal bln feb 2011. Kira sedang elok la tu kot! hehehe.. saje je buat ayat ni supaya nak tenangkan ati sendiri. Yay!

No comments:

Post a Comment