Friday, November 12, 2010

Reprint kad kawen?

Yuhu!

Ingat tak dlm post terdahulu,saya ada cerita tentang kad kawen ngeri saya? Post tu disini.
Bila dah jadi ngeri mcm tu, apa lagi.. sebagai customer..saya pun bagitaula kat syarikat tu.. Bersemangat sungguh saya bagitau dorang.. tak cukup bagitau melalui panggilan tepon,dlm SMS dan email pun sama. Mula2 MMS gambo2 kad tersebut. Kononnya sebagai buktila,kad tersebut rosak dan tak menepati kehendak saya seperti perjanjian awal. Saya saja MMS,takut syarikat tu ingat saya ni menipu sebab nak dpt kad lebih ke hapa.Apabila rasa cara MMS tu tak berapa mujarab,saya pun scan kad2 tersebut, pastu siap masuk photoshop..letak anak panah kat kesalahan yg terdapat pada kad tu dan bagi comment. Cara ni mmg mujarab sebab sekejap je dpt maklum balas dari diorang. hehehe. Rasanya orang syarikat tu mmg berguni2 tahan sabar dengan kerenah saya ni. hehehe.. Tapi apa pun,saya puji la diorang. Tetap layan saya dengan baik. Suara dorg cool jer. So,bila dgr suara dorang cool,saya pun tak jadila marah. hehehe.. Keputusan dari kad ngeri saya tu..,dorang cakap nak REPRINT kad saya semula.Yeahoo!Hope kali ni,hasilnye akan menepati kehendak saya. Mari doa sama2.. Tak larat dah nak sakit2 ati lagi..huhuhu.. Bila kad dah siap,saya akan tunjuk kat blog ni ye. Tunggu...

No comments:

Post a Comment