Friday, November 12, 2010

Birthday yang best!

Yuhu!

Hiphip hooray!! Alhamdulillah... bertambah jugak umur saya pada 10 November yg lalu.. Tahun ni epi sebab tepat pukul 12 tengah malam...dapat panggilan telefon dari Alon... huhuhu.. Dia nyanyikan lagu besdey.. Yeeha!! 2 thn berturut2 dia lupa tarikh lahir saya. Thn ni sebenarnya tanpa segan silu,saya siap mesej alon beberapa jam sblm pukul 12 tengah malam 10 nov tu.. Saya mesej dia supaya jgn lupa wish besdey saya. Boleh ke macam tu? hahaha.. promote besdey sendiri! hahaha.. Ah, tak kisah la asalkan dgn cara mcm tu,alon akan ingat nak wish saya..dan saya tak sedih and ngamuk2 mcm thn2 lepas.Tahun2 sudah,saya merungut and siap gado lagi dgn alon sebab dia tak wish. Tahun ni..aman sikit! hahaha.. Yela,tak maula sedih2 masa besdey. Dulu sedih..sampai ke opis pun siap nangis sorok2 tau. Nasib baikla saya ada bilik opis sendiri..So,kawan2 tak perasan la saya nangis.. hehehe.. Meja opis ku sentiasa menjadi saksi. Yela,stiap kali sedih and nangis,mesti akan dok bawah meja. hahaha.. Manja kan? sebab tak wish besdey pun boleh nangis. Yek! Hati akan jadi sensitif tau bila besdey! Wah..wah..thn ni ramai yang wish besdey saya tau! Mungkin sbb tahun ni last besdey sbg anak dara. hahaha.. Bak kata ayahanda "thn ni,adik last sambut besdey sorg2,thn depan...."  huhuhu.. terharu..terharu.. Bonda tersayang pula..seperti biasa akan tepon dan mewakili adik2 ku utk bagi ucapan besdey. Deret2 jugakla sms masuk hari tu... Ingat jugak kawan2 kat saya yer.. Kawan2 opis pun best jugak..siap beli kek coklat! hahaha..konon nak buat surprise la..tapi tak menjadi sebab dorang tak jaga line.. hahaha.. Tapi ape2 pun thanks yer kawan2.. kek saya tahun ni petak.. sebelum2 ni love dan bulat.. Kalau tahun depan,saya nak request bentuk bintang boleh tak? hahaha... Hadiah apa dpt thn ni? hehehe.. takde apa pn..sbb dah besar! Alon? Mm..dia tak bagi pun sbb mmg dari dulu pun tak pernah mintak apa2 dari dia. Untung tak alon dapat saya? hahaha.. Tapi mungkin pas kawen nanti mintak beli hadiah kot! hahaha.. Sblm kawen,segan skit sbb dia bukan hak saya yg sah lagi. Alon,siap sedialah anda... thn dpn,besdey saya..belikan...bla..bla..bla..bla..bla.... RM...RM...RM...RM...RM...

Apa2 pun sempena besdey saya tahun ni, saya berharap & berdoa agar dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,sihat,gembira & success selalu dlm apa juga bidang samaada pelajaran or kerjaya. Saya berdoa agar Allah permudahkan urusan perkahwinan saya,urusan rumahtangga saya & urusan harian saya selepas berkahwin. Semoga saya akan lebih bersemangat dlm pelajaran dan kerjaya selepas berkahwin..hehehe.. Dan.. semoga saya mampu pikul tanggungjawab dengan baik sebagai ISTERI KEPADA ALON. Banyak benda yang telah saya fikir & rancang..InsyaAllah..semoga semuanya berjalan dengan baik.

No comments:

Post a Comment