Sunday, November 14, 2010

Demam balik dari kursus kawen

Yuhu!

Arini punyalah berkobar2 gi kursus  kawen. hehe.. pagi2 lagi dah bersiap! kena bersiap awal sebab perjalanan nak gi tempat tu jauh. Bukan takde tempat kursus kawen yang dekat dgn rumah,tapi sebab nak pergi dengan Alon. hehehe.. Alon sebelum ni dah suruh saya gi amik kursus sendiri2,tak payah tunggu dia. Tapi biasalah kan..u all pun tahu..saya ni keras kepala skit orangnye! hahaha.. Akhirnya tercapai jugak impian nak pergi kursus kawen sama2. hehehe.. Seronok sgt sebab penceramah tu sempoi, so saya tak ngantok. Alon? seperti biasala..di mana2 jer dia boleh terlelap. Haiyak!! Arini kursus setengah hari jer. Start pukul 2.30 petang. Esok pulak 1 hari. Kena bertolak awal ler esok. Nasib baik la ada kemudahan LRT. Terima kasih ye incik lrt! hehehe.. Alik dari kursus tadi tetibe kepala rasa berat. Tapi buat2 relaks la depan alon. Kitorg sempat gi makan lagi. Sampai jer rumah, saya terus boom!! Wah, tak larat giler! Tetibe jer badan ni rasa macam nak demam. Sebelum entry ni ditulis, saya sempatla makan 2 bijik panadol. Harap2 esok saya dah sihat semula. Yela, kursusu kawen nilah boleh kumpul banyak ilmu tentang alam rumah tangga.. Nak baca buku, saya ni malas skit! hahaha... Boleh ke macam tu? Okes..nak bobom.. good nite smua..bye!

ni masa tengah tunggu alon jemput kat depan lrt.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment