Friday, November 19, 2010

Terpukau, teruja, ter.. ter.. ter..

Yuhu!

Tadi keluar kejap pegi beli riben untuk hantaran kawen abg bestfren saya si elin tu. Sampai umah, mak cakap..ada orang hantar barang. Besar kotaknya! Huh! terus otak ni terbayang GUESTBOOK! Dengan aksi yang tak berapa nak sabar..abis kotak tu diterkam. Bila buka.. Ya Allah!! Cantiknya!! Sangat cantik!! Macam dalam post sebelum ni.. saya ckp ..saya ada booking guestbook, kotak guestbook, kalender dan notepad. Benda pertama yang saya nampak....
.
.
.
.
.
.
.
KOTAK GUESTBOOK !! 

Saya sempat amik gambo sebelum kotak tu dikeluarkan dari plastik! Ye btol! kotak ni masih suci lagi ye masa ni. hahaha.. Then bila buka kotak tu, saya nampak kalender, notepad dan dibawah skali...guestbook! Apa lagi, capailah guestbook dulu. hahaha..




Nilah guestbook saya! Korang semua jgn lupa tulis ucapan kat dalam guestbook ni nanti tau. Eh, seronok2 citer pasal guestbook, ada ke meja untuk letak guestbook ni  nanti? Wah, kena confirm semula dgn pengurusan restoren ni.. Takpe..takpe.. slow2.. Kalau ada meja utk guestbook..,mesti meja tu kena hias kan? Wah, kena fikir hiasan meja pulak! Tarik nafas.. hembus.. Tarik nafas... hembus... Byk lagi benda yg tak siap rupanya! waa... Saya rasa meja tu nak hias simple2 jela.. apa nak buat ek? Siapa ada idea?

No comments:

Post a Comment