Saturday, November 6, 2010

Kurang 100 hari lagi

Yuhu!

Astagfirullahalazim! Macam mana saya boleh tak sedar ni? Dalam masa kurang 100 hari dari skrg,saya akan bergelar isteri Alon. Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami. Berdebar2 pulak hati ni. Yela, byk lagi persiapan yang belum aku settlekan. Keje di pejabat terlalu banyak! Lebih2 lagi sekarang,hanya aku sorang jer pegawai yang ada kat ofis. Dua org lagi cuti bersalin dan cuti sakit sbb eksiden. Pack dah otak saya ni. Yela, ke hulu ke hilir.. Tapi tula.. Alon slalu cakap,buat apa nak stress,buat je keje tu ikut kemampuan. hehehe.. Kalau pura2 tak mampu,boleh tak rasanya? wink..wink.. Tak baik tipu2 kan? Takmo! Takmo! Wah,cepatnya masa berlalu... Hujung bulan ni,saya dah nak kena pegi blaja kat USM. 3 minggu dok sana. Pejam celik,pejam celik..pertengahan bln Disember baru masuk keje semula. Pastu sibuk la saya nak siapkan urusan perkahwinan yang tak siap lagi.. Banyaknye benda nak kena buat ni.. Kuatkan semangat! Caiyok! Caiyok! hehehe..

No comments:

Post a Comment